skitskittråkigt

Haha, blogga är verkligen värdelöst när man inte kommer på något att skriva om, men när man väl kommer på något är det rätt kul.
Just nu har jag skitskitskittråkigt, alla e osociala, speciellt min tjej, Ida!
Hehehe, jag har ingenting roligt att skriva, menmen..
Jag har ingenting att göra därför väljer jag då att skriva i bloggen om vad jag har gjort hela veckan!
Jag har inte vart i skolan på hela veckan, sköntskönt, jag ska dit på tisdag o kolla läget lite, o säga hejdå till alla, för sen är det sommarlov !
hur underbart är inte det!
Det mesta delen av sommaren tror jag nog att jag ska spendera tillsammans med ida, jag hoppas det iaf, helt underbart!
Henne har jag inte träffat på ett bra tag, så vi har planerat att åka in till sthlm på onsdag, galet kul.
Men iaf, i måndags var jag sjuk, på riktigt, i tisdags var jag sjuk, men lite bättre än dagen innan, i onsdags var jag frisk, men orkade inte gå till skolan, så jag stannade hemma och pluggade istället, helt frisk var jag ju inte, så jag tyckte det var bäst att stanna hemma så jag inte smittade någon mer, och blev ännu mer sjuk än jag redan var..
Jag var hemma i torsdags och fredags också, mådde lite sämre då och kände inte för skolan!
Det var nog allt jag kom på just nu!
Lite halvfula bilder ifrån skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0